вторник, 3 июля 2012 г.

Bəxtsiz Taleyim


Bir məktub yazacam
Gizlincə...
Nə sənin adını deyəcəm,
Nə öz ünvanımı qeyd edəcəm.
Bir məktub yazacam,
Bəxtsiz taleyimdən.
Vusala çatmamış sevgimdən,
Bir gözəli sevdiyimdən.
Bu ilk şerimi yazacam.
... .....................................
Mən bir gözəl sevirəm,
Huri-mələkdir.
O,mənim ruhuma həmişə gərəkdir.
Anam eşitdikcə fərəhlənirdi,
Sən demə bu sevinc
İki dəqiqəlikdir.
Oğul səni görüm xoşbəxt olasan,
O sevdiyin qızla ailə qurasan.
Səndən çoxlu incimişəm mən,
Niyə indiyə qədər deməmisən sən ?!
Ana bir dayan!
Qoy sözlərimi bitirim tamam.
Sizə danışdığım həmən o mələk,
Əvvəl evli olubdur.
Üstəlik bir oğluda doğulubdur.
Qara bəxt içində boğulubdur.
Nə? Nə?
Evli olubdur???
Üstəlik bir oğluda olubdur???
Gör başıma gələnə bir bax?!
Mənim müəllim oğlumun danışığına bax!!!
Sən heç utanmırsan?
Dost-tanış içində necə gəzsin atan?!
Gəl bu səhvi etmə amandır,
Bizim ailəmizin axırı, sonra yamandır.
Qohum-əqrabadan eylə ar,
O qız səni,özünə eyliyib şikar,
Gəl bu hiylədən ol sən aşikar.
Ana qurban olum yetər bəsdir!!!
Atam içəri girərək,
Bu nə yüksək tonlu səsdir?!
Ata-ana! Qızın bu sevgidən xəbəri yox.
Onun dağlar boyda problemi çox.
Oğlunuz o qıza heç layiq deyil,
O bir günəşdir bunuda bil.
O mənim sevgimi qəbul etməz,
Çunki o məni heç sevməz.
Atam: Oğlum ağlını başına topla,
Gəl malı-mala qatma.
O evli olmuş bir qadın!
Sənsə subay bir oğlan!
Hansı evlilikdən danışırsız siz.
Ata-ana heç bilirsiniz...?
Oğlunuz neçə qadınlarla buraxdığı iz,
Hansı bakirəlikdən danışırsınız siz?!
Atam: Hə nə olsun.
O cəmiyyətdə qəbahət deyil,
Nəyin ki,evli qadınla bunu bil.
Anam gəldi keçdi sağıma,
Sonra soluma.
Dedi:Filankəs-behmankəsdə,
Bir cüt qız var.
Biri müəllimədir,biri isə həkim,
Hələ üstəlik atası da hakim.
Gəl onlardan birini seçək,
Atanla mən elçi gedək.
Ana ay ana!!!
Mənim mələyimin qaşları kaman,
Kiprikləri ox,
Qəlbimdə ondan başqa heç kimə yer yox.
Atam qəzəbi halda.
Səninlə bir şərtim var.
Sən o qızla evlənəcəksən?
Onda bu evi tərk edecəksən.!!!
Ata-ana mən sizi heç kimə dəyişmərəm,
Öz xoşbəxtliyimi sizə qurban verərəm.
Amma mənimdə sizlərlə bir şərtim var,
O qızdan başqa heç kim olmayacaq yar,
Yoxsa bu evi tərk edərəm həmən an.
Ürəyim bu sevgidə qınamasın,
Tanrım belə imtahanlarla sınamasın.
Bununla hekayəm yetişdi sona,
Qoy Allahım yar olsun ona.....
Müəllif:Samir Ismayilov

Комментариев нет:

Отправить комментарий